A Time For Us ‧‧〈Andy Williams〉 特別ㄉ背景ㄚ

2009041709:58

 

 


 

 

 

A time for us, someday there'll be
總有一天,會有屬於我倆的時光

When chains are tron by courage
當鎖鏈被勇氣蝕穿

Born of a love that's free
從愛中而生必然是自由的

A time when dreams so long denied can flourish
夢想被否定的時光終將大放異彩

As we unveil the love we now must hide
當我們不遮掩的愛,如今卻得隱藏

A time for us, at last to see
我倆的時光,終於得見

A life worth while for you and me
人生中一段值得我倆珍惜的時光

And with our love through tears and thorns we will endure
用愛穿越淚水與荊棘,我們定能承受

As we pass surely through every storm
像我們安然度過每場暴風雨

A time for us, someday there'll be
總有一天,會有一段屬於我倆的時光

A new world, a world of shining hope for you and me
一個嶄新的世界,為你我閃耀著希望的世界

 


館          口