I Who Have Nothing

2010070312:57

 

 

 

Andy Williams' I (Who Have Nothing)

 
I who have nothing   Tom Jones
我一個一無所有的人   湯姆瓊斯

 
I, I who have nothing
我,一個一無所有的人
 
I, I who have no one
我,一個沒有人陪的人
 
Adore you, and want you so
愛慕著你,渴望著你
 
I'm just a no one with nothing to give you
我不過是個沒有人要也不能給你什麼的人
 
But Oh I love you 
但是,噢!我愛你
 

He, he buys you diamonds
他,他買鑽石送你
 
Bright, sparkling diamonds
閃閃發光的鑽石
 
But believe me, dear when I say
親愛的,當我訴說時請相信我
 
That he can give you the world
就算他可以給你全世界
 
But he'll never love you the way I love you
但他絕對無法用我的方式來愛你
 

He can take you any place he wants
他可以帶你去任何他想去的地方
 
To fancy clubs and restaurants
到五光十色的俱樂部和餐廳
 
But I can only watch you
但我卻只能
 
with my nose pressed up against the window pane 
將鼻子貼緊在玻璃窗上凝望著你
 

I, I who have nothing
我,一個一無所有的人
 
I, I who have no one
我,一個沒有人陪的人
 
Must watch you, go dancing by
不得不看著你舞過我眼前
 
Wrapped in the arms of somebody else
被別人環抱在懷裡
 
When darling it's I, who loves you
親愛的,是我,深愛你的人
 

I love you
我愛你
I love you
我愛你
I love you 
我愛你
 
 
音樂來源 : David