你永遠都在(更新)

2010060417:43

 

 
 
輸入內文
 
 
 
 
There you'll be   Faith Hill
你永遠都在   費絲希爾
 
 
There you'll be   Faith Hill
你永遠都在   費絲希爾
 
When I think back on these times
當我回想起往日時光
 
And the dreams we left behind
和那些我們遺落的夢想
 
I'll be glad
我總是心存感激
 
'Cause I was blessed to get, to have you in my life
因為上天保佑我的人生有你為伴
 
When I look back on these days
當我回首過往歲月
 
I'll look and see your face
我會仔細端詳你的樣子
 
You were right there for me
你總是在我身邊
 
*In my dreams
在我夢中
 
I'll always see your soul above the sky
我總是看見你的靈魂在雲天之上
 
In my heart
在我心底
 
There always be a place for you
總是有個讓你棲息的角落
 
For all my life
我這一生
 
I'll keep a part of you with me
我將是你的一部分
 
And everywhere I am
無論我身在何方
 
There you'll be
你永遠都在
 
Well you showed me how it feels
你讓我知道真實的感受
 
To feel the sky within my reach
讓我伸出手感受那天際
 
And I always will remember
我會永遠記得
 
All the strength you gave to me
你賜給我的力量
 
Your love made me make it through
你的愛帶我度過難關
 
Oh, I owe so much to you
噢!我欠你實在太多
 
You were right there for me
你總是在我身旁
 
'Cause I always saw in you
因為我總是從你身上看見
 
My light, my strength
我的心靈之光,我的力量
 
And I want to thank you now for all the ways
無論如何,我想向你致謝
 
You were right there for me
你總是在我身旁
 
You were right there for me
你總是在我身旁
 
For always
此生不渝
 

 

 
There you'll be   Faith Hill
你永遠都在   費絲希爾