愛爾蘭最無瑕女聲美芙的One I Love永摯今生

2009050410:14

 

   

One I Love

永摯今生

歌手:Meav美芙

語法:

<embed src="http://vlog.xuite.net/vlog/swf/lite.swf?media=MTgwNjQ3Nw&amp;ar=1&amp;as=1" width="120" height="70"></embed>
 


歌詞:

One I love, two she loves  

一是我愛她,二是她愛我,
Three she's true to me 

三是她對我是真心的
All of my friends fell out with me 

我的朋友都和我鬧翻了
Because I kept your company

因為我總是陪著你,
But let them say whatever they will

但是不管他們怎麼說,
I love my love with a free good will 

我堅持自己的心願愛我所愛!

One I love, two she loves     

一是我愛她,二是她愛我,
And three she's true to me   

三是她對我是真心的。
They tell me he's poor, they tell me he's young   

他們告訴我他很貧窮,他們告訴我他年幼無知。
I tell them all to hold their tongue   

我讓他們都保持沉默,
If they could part the sand from the sea    

如果他們能把沙粒和大海分開,
They never could part my love from me   

他們都不能讓我放棄我的愛!

One I love, two she loves 

 一是我愛她,二是她愛我,
Three she's true to me  

三是她對我是真心的
When I'm awake, I find no rest  

當我醒來,我無法安心,
Until his head lies on my breast 

直到他把頭靠在我胸前,
When I'm asleep I'm dreaming of 

當我熟睡時我夢見,
My own, my dear, my one true love 

我自己的,我的愛人,我的真愛!

One I love, two she loves 

一是我愛她,二是她愛我,
Three she's true to me 

三是她對我是真心的
When the fire to ice will run 

當火在冰面前會融化,
And when the tide no longer turns 

當潮汐不再退去,
And when the rocks melt with the sun 

當岩石和太陽一起融化,
My love for you will have just begun 

我對你的愛還只是剛剛開始。  

One I love, two she loves 

一是我愛她,二是她愛我,
Three she's true to me  

三是她對我是真心的。
One I love, two she loves 

一是我愛她,二是她愛我,
And three she's true to me  

三是她對我是真心的

 

圖案音樂歌詞來自網路 若有侵權請預先告知 立即刪除 謝謝

文章引用自

http://city.udn.com/51944/2169941?tpno=0&cate_no=60473